czwartek, 7 lipca 2016

Czerwcowo-lipcowe zakupy

                                Czerwcowo-lipcowe zakupy, czyli książkowe okazje

Ohayo książkocholicy! Dzisiaj przychodzę do Was z moimi książkowymi zdobyczami. Książki: "Oddam Ci słońce", "W ramionach Gwiazd" oraz "Tajemny Ogień" pochodzą z księgarni internetowej Znak.com.pl i każdą z tych pozycji udało mi się kupić za 14,90. "Jak być szczęśliwym" i "Linię serc" zakupiłam również na Znaku, tym razem za 9.90. Natomiast książkę "Do wszystkich chłopców, których kochałam" kupiłam w Media Markt za 9,90. A Wy, gdzie kupujecie tanie książki? :) Trzymajcie się cieplutko!
-Riri
(Edit- na Fb możecie po raz kolejny uzyskać kod rabatowy, więc kto jeszcze jest zainteresowany- Wbijać na stronę Znak.com.pl na Facebooku!)

2 komentarze:

  1. Jestem sroczką i patrzę na okładki, tutaj widzę tylko kawałeczek tego, co może znajdować się na przodzie. Ale również zwracam uwagę na czcionkę i kolory, a również chwytliwy tytuł. Tutaj większości książek jestem ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to już niedługo będzie można zobaczyć zarówno opinię jak i okładki przy recenzjach, które planuję ;)
      pozdrawiam!
      -Riri

      Usuń

Obserwatorzy