środa, 6 lipca 2016

KIM JESTEŚ SKY [recenzja]

                                             
                                           KIM JESTEŚ SKY?

Napisana przez Joss Stirling
Najlepsza książka, najlepsza młodzieżówka, najcudowniejszy romans i NAJLEPSI BOHATEROWIE 


Sky przeprowadziła się do Stanów. Od zawsze była nieśmiała, nie nawiązywała bliższych kontaktów z ludźmi. Mieszkała z Simonem i Sally, jej opiekunami, którzy nigdy nie chcieli być traktowani jak rodzice, mimo, że Sky potrzebowała miłości.

Wystarczył jeden dzień w szkole aby zauważyć JEGO.

Zed Benedict- najmłodszy z siódemki największych przystojniaków w mieście. Bardzo mroczny i tajemniczy. Uchodzi za "niegrzecznego chłopca"

Szybko wpadł Sky w oko, ale czy na pewno są sobie pisani?Czy  wszystko zakończy się pomyślnie? Tego dowiecie się, czytając to dzieło autorstwa Joss Stirling.

 Tę książkę polecam wszystkim nastolatkom. Książkę czyta się bardzo szybko i jest niesamowicie wciągająca. Jest to powieść, którą najczęściej pożyczam koleżankom i przyjaciółkom i za każdym razem wszystkie są wniebowzięte.

Na koniec przygotowałam jeszcze kilka cytatów na zachętę ;)

-"Ostatnią rzeczą,jakiej pragnęłam,było się w kimś zakochać,bo gdzieś w głębi siebie pamiętałam,że miłość boli."


-"Byłam tajemnicą dla siebie samej-kłębkiem fragmentarycznych wspomnień i niezbadanych,mrocznych zakamarków.Moja głowa była pełna sekretów,ale ja zgubiłam mapę,która pokazałaby mi,gdzie je znaleźć."

-"
Najlepszą odpowiedzią na cios, jaki otrzymałaś, jest walka."

Mam nadzieję, że recenzja Wam się spodobała !

Trzymajcie się cieplutko! <3

5 komentarzy:

  1. Ostatnio sięgam po młodzieżówki, ale ciężko mi jest utrafić w takie, które mi odpowiadają. Jedne są zbyt dorosłe, inne zaś zbyt dziecinne i naiwne w swojej kompozycji. Ale nie przestaje szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą warto chociaż spróbować! :) Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Dosyć sporo o tej książce słyszałam, bo moja przyjaciółka jest w niej wręcz zakochana:) Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać do końca wakacji, choć mój książkowy grafik jest napięty.
    Zapraszam na mojego bloga. Spodobał się? Zaobserwuj!:) https://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem w niej zakochana! Posłuchaj się przyjaciółki, dobrze radzi każąc przeczytać ;) Na bloga na pewno wpadnę

      Usuń
    2. Również jestem w niej zakochana! Posłuchaj się przyjaciółki, dobrze radzi każąc przeczytać ;) Na bloga na pewno wpadnę

      Usuń

Obserwatorzy